شناسهٔ خبر: 67112792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل شیلات استان اردبیل خبرداد

راه‌اندازی مزرعه ۲۰ تنی پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان سرعین

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مزرعه پرورش ماهیان سردآبی با ظرفیت ۲۰ تن با اشتغال زایی ۴ نفر در شهرستان سرعین به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد اله بخش در حاشیه بازدید از این مزرعه پرورش ماهی اظهار کرد: مزرعه پرورش ماهی سردآبی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط بخش خصوصی در روستای شمس آباد با ظرفیت ۲۰ تن بهره‌برداری خواهد شد.

وی از تلاش ویژه برای حل مشکلات و تحقق مطالبات سرمایه‌گذار این پروژه خبر داد و افزود: مشکلاتی از قبیل جایگذاری تیر برق به منظوری برق رسانی و عدم پرداخت به موقع تسهیلات بانکی وجود داشت که با همکاری و تلاش ویژه فرماندار محترم و بخشدار مرکزی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل اشتغال آفرینی، افزایش تولید و استفاده از قابلیت‌های گردشگری را از مزیت‌های مهم این پروژه عنوان کرد و افزود: رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش، دست یابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

اله بخش گفت: تقویت و پشتیبانی از بخش آبزی پروری استان، راهبرد اداره کل شیلات استان در سال جاری است و در این مسیر از هیچ حمایت و تلاشی از فعالان واقعی دریغ نخواهد شد.

باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین گفت: دغدغه مهم و اساسی در این شهرستان رونق بخش‌های مختلف تولیدی به ویژه صنعت آبزی پروری است و در این راه آماده همکاری همه جانبه با فعالان این بخش برای رفع مشکلات هستیم.

نظر شما