شناسهٔ خبر: 67104720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین تلاش دریا برای بقا

تیم دریای بابل در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، در دیداری حساس برای بقا امروز مهمان چادرملو اردکان است.

صاحب‌خبر -

رقابت‌های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. جدال در صدر جدول برای صعود و در انتهای جدول برای بقا از حساسیت زیادی برخوردار است.

تیم دریای بابل در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، از ساعت ۲۰ امشب در دیداری حساس در اردکان مهمان چادرملو این شهر است.

تیم خیبر خرم آباد هفته گذشته با ۷۶ امتیاز صدرنشین شد و به عنوان نخستین تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و تیم‌های فجرسپاسی شیراز و چادرملو اردکان با ۷۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و امشب برای صعود یک تیم به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

در انتهای جدول سقوط تیم‌های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته دو مسجل شد و از بین تیم‌های دریای بابل و داماش گیلان ۳۱ امتیازی و شهرداری آستارا ۳۳ امتیازی یک تیم به لیگ دو سقوط خواهد کرد.

از بخت بد تیم دریای بابل همین که تیم دریا که برای بقا می‌جنگد امشب باید به مصاف چادرملویی برود که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

شرایط دریا برای بقا

شهرداری آستارا ۳۳ امتیازی و در جایگاه شانزدهم جدول لیگ یک قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد حتی با شکست هم به لیگ دو سقوط کند، چراکه تیم‌های دریا بابل و داماش گیلان ۳۱ امتیازی هستند و هر کدام به ترتیب بازی‌های سختی را باید مقابل چادرملو اردکان و سایپا تهران برگزار کنند.

دریا بابل و داماش گیلان در حال حاضر هم‌امتیاز هستند، اما عملکرد بهتر شاگردان داوود سیدعباسی در تیم دریا در دو مسابقه رودررو که یک تساوی و یک پیروزی داشتند، موجب شده تا شانس بقای بالاتری در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیدا کنند.

شاگردان سیدعباسی که هفته آخر مهمان تیم مدعی صعود چادرملو اردکان هستند، ممکن است با شکست در این دیدار هم به دسته دوم سقوط نکنند و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که داماش گیلان هم در بازی همزمان نتواند از سایپا امتیاز بگیرد.

سایپا برای حفظ رتبه پنجم جدول لیگ دسته اول تلاش می‌کند و نمی‌خواهد مقابل داماش گیلان مغلوب شود، اما در آن طرف هم دریا بابل کار سختی در یزد برابر شاگردان سعید اخباری دارد که فقط به فکر پیروزی و صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌خواهند این شانس را در اختیار فجر سپاسی قرار بدهند.

نظر شما