شناسهٔ خبر: 67340723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یورو 2024؛

کروس: برای مرحله یک هشتم نهایی آماده‌ایم

هافبک تیم ملی آلمان گفت:ما از نظر تاکتیکی کمی تغییر داشتیم. مهم است که ما انعطاف پذیر باشیم و من فکر می‌کنم برای مرحله یک هشتم نهایی آماده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تونی کروس، هافبک آلمان، پس از تساوی 1-1 مقابل سوئیس که صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 را تضمین کرد، با خبرنگاران صحبت کرد.

کروس در ابتدا ابراز خوشحالی از صعود تیمش کرد و گفت: اول از همه، خوشحالیم که صعود کردیم. فکر می‌کنم برای چندمین بار نشان دادیم که می‌توانیم با وجود عقب افتادن بازی را برگردانیم.

او در مورد عملکرد تیمش در این بازی گفت: ما 90 دقیقه با تمام توان بازی کردیم و در نهایت پاداش تلاشمان را گرفتیم. سوئیس تیم خوبی است و خیلی زود با اولین فرصت به گل رسید. باید بگویم که از عملکرد تیم کاملا راضی هستم.

کروس در مورد تغییرات تاکتیکی که آلمان در این بازی اعمال کرد، گفت: اگر با دقت بازی را تماشا کرده باشید، دیدید که ما از نظر تاکتیکی کمی تغییر داشتیم. مهم است که ما انعطاف پذیر باشیم و من فکر می‌کنم برای مرحله یک هشتم نهایی آماده‌ایم.

کروس همچنین در مورد محرومیت جاناتان تاه و از دست دادن او در مرحله یک هشتم نهایی صحبت کرد و گفت: این موضوع  بسیار سختی است، زیرا جونا بازی های بسیار خوبی انجام داد. اما مطمئناً راه حلی برای این مشکل پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما