شناسهٔ خبر: 67340719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یورو 2024؛

دالیچ: اجازه امتیاز گرفتن به ایتالیا را نمی‌دهیم

سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: هدف ما این بود که از گروه صعود کنیم و در موقعیت متفاوتی قرار بگیریم. با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم فشارهایی وجود دارد اما آماده‌ایم رضایت هواداران زیادی را جلب کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال کرواسی در گروه B رقابت‌های یورو مقابل اسپانیا 3-0 شکست خورد و شروع بدی داشت. کروات‌ها در بازی دوم هم بدشانس بودند و مقابل آلبانی با تساوی 2-2 رضایت دادند.

اکنون تنها راه صعود کرواسی به مرحله بعدی شکست ایتالیاست؛ ایتالیایی که بعد از برتری مقابل آلبانی مقابل اسپانیا شکست خورده و خودش هم نیاز شدیدی به این امتیاز دارد.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در نشست خبری درخصوص اهمیت بازی فردا گفت: ما آماده‌ایم، همه آماده هستند به جز ویدا که چند روز پیش مشکل داشت و فردا در دسترس خواهد بود. می‌دانیم که بازی فردا یک بازی مرگ و زندگی خواهد بود. ما فقط به سه امتیاز نیاز داریم تا صعود کنیم. نمی‌خواهیم اینطور به خانه برگردیم که نتایجی را که انتظارش را داشتیم، نگرفتیم و بعد از آن واکنش نشان بدهیم. این یک بازی تاریخی خواهد بود، ما شرایط خود را می‌دانیم و آماده مبارزه هستیم.

وی درباره اینکه اسپالتی گفته است کرواسی کیفیت بالایی دارد و بازی فردا یک بازی تاکتیکی خواهد بود، شما هم اینطور فکر می‌کنید؟ پاسخ داد: اول از همه به او به خاطر نتایجش و کسب اسکودتو با ناپولی تبریک می‌گویم، او خیلی خوب تلاش می‌کند. می‌دانیم که تیم‌های ایتالیایی تاکتیکی هستند و مطمئناً فردا این را خواهیم دید. آن‌ها فقط به یک امتیاز نیاز دارند و ما سعی می‌کنیم اجازه این کار را به آن‌ها ندهیم که آرام باشند و عصبی نشوند، هر چیزی ممکن است و ما آماده‌ایم.

دالیچ در این خصوص کرواسی فعلی با کرواسی در جام جهانی چه تفاوتی دارد؟ گفت: ما خیلی کار را خوب شروع نکردیم و در اینجا گل‌های زیادی دریافت کردیم. در مرحله گروهی جام جهانی فقط یک گل خوردیم، در حال حاضر پنج گل دریافت کرده‌ایم. در آن موقع ما پریشیچ را در فرم عالی داشتیم، بازیکنان اکنون سه سال بزرگتر شده‌اند و با حریفان بسیار قدرتمندی روبرو هستیم، مشکل اصلی این است که گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم.

سرمربی کرواسی در مورد اینکه آیا فشاری احساس می‌کنید؟ بیان کرد: مطمئناً فشارهایی وجود دارد چون هدف ما این بود که از گروه صعود کنیم و در موقعیت متفاوتی قرار بگیریم. با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم فشارهایی وجود دارد، اما آماده‌ایم و می‌خواهیم رضایت هواداران زیادی را جلب کنیم که از ما حمایت می‌کنند، آن‌ها برای حمایت از ما به ورزشگاه خواهند آمد. ما باید شخصیت و چهره این تیم ملی را ثابت کنیم، نباید تسلیم شویم و سعی کنیم شرایطی را که از ابتدا ایجاد شده حل کنیم، ما میخواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم و همه چیز به ما بستگی دارد.

دالیچ در واکنش به این سوال که آیا بازی ایتالیا مقابل اسپانیا را دیدید؟ گفت:به نظرم ما ایتالیای واقعی را در آن مسابقه ندیدیم، انتظارش را نداشتم و آن‌ها هم انتظارش را نداشتند. اما آن ایتالیا واقعی نبود، مطمئناً نه.

انتهای پیام/

نظر شما