شناسهٔ خبر: 67089215 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری، زمینه ساز ایران قوی

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است و عمل انقلابی برای دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم است.

صاحب‌خبر -

مشارکت حداکثری، زمینه ساز ایران قوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه ستاد سپاه روح الله گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است و عمل انقلابی برای دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه آحاد مردم است.

سردار مرتضی عمومهدی افزود: حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن از مهمترین وظایف و رسالت‌های پاسداران است و سپاه علاوه بر اینکه باید همواره در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها بایستد، باید با کمک به سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی در موضوعات مختلف، کارآمدی نظام اسلامی را در همه بخش‌ها به نمایش بگذارد. بنا بر این یکی از مقوله‌های مهم پاسداری از انقلاب اسلامی در شرایط امروز پای کار آوردن مردم در صحنه‌های مختلف است، چراکه مردم پشتوانه و سرمایه‌های عظیم نظام هستند و دشمنان همواره به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی هستند و باید در مقابل آنها هوشیار بود.

به گفته سردار عمومهدی ملت ایران با حضور در میدان‌های مختلف همواره اراده و عزم ملی خود را برای پشتیبانی از نظام اسلامی نشان داده اند و انتخابات یکی از این عرصه‌ها است و لذا باید با گفتمان سازی، اقناع سازی و جهاد تبیین باید این مهم انجام شود. به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در طول ۴ دهه گذشته تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به فرصت‌های بزرگ تبدیل شده و باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم و امروز تحقق مشارکت در انتخابات مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی این را هم گفت که عمل انقلابی مهمترین وظیفه ما در انتخابات است و قطعا خداوند نصرت کننده و یاری دهنده است و در این فرصت باقی مانده با همه ظرفیت‌ و توان تلاش کنیم. لذا باید از ابتکار، خلاقیت و همه ظرفیت‌ها استفاده شود و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز ایران قوی است. سپاه پاسداران به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شود ولی معیار‌های رئیس جمهور اصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین خواهد کرد. ولایت پذیر بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیر، مردمی، از دشمن نترسیدن، میدانی بودن و حضور در بین اقشار مختلف مردم از ویژگی‌های برجسته رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود و باید این ویژگی‌ها در دولت آینده استمرار داشته باشد.

نظر شما