شناسهٔ خبر: 67114765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش‌آفرینی بانوان در انتخابات

نشست فصلی مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی با موضوع نقش‌آفرینی بانوان در انتخابات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نشست فصلی مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی استان بر اهمیت نقش بانوان در عرصه انتخابات و ایجاد شور اجتماعی تاکید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این نشست گفت: بانوان دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان کنشگران سیاسی و اجتماعی و افسران جنگ نرم نقش موثری در بارور ساختن نسل آینده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

نظری افزود: باید علاوه بر استفاده از ظرفیت بانوان در حل گره جمعیتی و جوانی جمعیت در موضوع سرنوشت ساز انتخابات نیز بهره برد.
او ادامه داد: از شهید جمهور در ذهن مردم استان مرکزی خاطرات خوبی به ثبت رسیده و امید است رئیس جمهور منتخب مردم هم راه خادم ملت را به خوبی ادامه دهد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هم گفت: در این نشست درباره بصیرت افزایی انتخاباتی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و موضوع عفاف و حجاب و زیست عفیفانه بحث و تبادل نظر شد.

مفتح زاده افزود: امید است در انتخابات پیش رو با استفاده از ظرفیت مشاوران بانوان دردستگاه‌های اجرایی زمینه برای حضور حداکثری خانواده‌ها به ویژه نسل نو در پای صندوق‌های رای ایجاد شود.

<div id="video-display-embed-code_11203098"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256427/11203098?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما