شناسهٔ خبر: 67320153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آب شهر مادوان ۴۸ ساعت قطع می شود/ توسعه ظرفیت آبرسانی

یاسوج_ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از قطع ۴۸ ساعته آب شهر مادوان از صبح یکشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود سپهر افزود: شهر مادوان از مناطق حاشیه‌ای مرکز کهگیلویه و بویراحمد است که چالش‌های آبی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است.

وی ابراز داشت: یکی از دلایل این مسأله افزایش جمعیت در کنار زیرساخت‌هایی است که توسعه لازم را پیدا نکرده بود.

سپهر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، آبفا تمام تلاش خود را کرد تا مشکلات آبی مردم حداقل شود و خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.

سپهر افزود: هم اکنون اما تجهیزاتی خریداری کردیم که ساعاتی دیگر به یاسوج می‌رسد، تا با توسعه در حوزه خطوط آبرسانی در این منطقه، شرایط دسترسی مردم به آب پایدار بهبود داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه اصلاح و توسعه آب در شهر مادوان فردا یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه پیدا می‌کند و در این مدت اُفت فشار و قطعی آب دور از انتظار نیست.

سپهر گفت: از طرفی مخزن ۵ هزار متر مکعبی این منطقه نیز برای بهبود شرایط آب منطقه همراستا با افزایش گسترده جمعیت در دولت سیزدهم تکمیل شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مشترکان و شهروندان عزیز شهر مادوان تقاضامندیم علاوه بر ذخیره آب کافی در مخازن خود، برای بهبود وضعیت آبرسانی به این منطقه در عملیات پیش رو ما را همراهی کنند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم به واسطه این عملیات اجرایی اجتناب ناپذیر، افزود: به اطلاع می‌رساند در طول این قطعی آبرسانی سیار نیز به صورت مستمر انجام خواهد شد تا مردم رنج مضاعفی را متحمل نشوند.

نظر شما