شناسهٔ خبر: 67136065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روابط عمومی‌ها نمایش دهندگان مسیر خدمت

سخنگو و دبیر هیئت دولت: جامع نگری روش کاری رئیس جمهور بود که باید تداوم یابد و روابط عمومی‌ها از بهترین ادامه دهندگان روش او هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بهادری جهرمی در اولین جشنواره آثار و تلاش‌های روابط عمومی‌های استان مرکزی روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها سنگر و نمایش دهندگان مسیر خدمت هستند و‌ خط خدمت آنها کمتر دیده می‌شود.
او افزود: در طول هزار روزی که از دولت سیزدهم می‌گذرد جامعه میراث‌دار انسان‌های از خود گذشته است و بار مسئولیت سنگینی است.

استاندار مرکزی هم با اشاره به اینکه دولت سیزدهم فرصت تبیین موفقیت‌های دولت مردمی و خستگی ناپذیر و بدون تعطیلی را نداشت گفت: اکنون وظیفه روابط عمومی هاست که این تلاش‌ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.
مخلص‌الائمه افزود: تا روز انتخابات روابط عمومی‌ها و مدیران روزی تعطیل برای خدمت رسانی ندارند و باید راه رئیس جمهور تا وصول نتیجه همه برنامه‌ها باید ادامه یابد.

معاون هماهنگی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این مراسم با بیان اینکه همایش پرشور در تشییع رئیس جمهور شهید باید به انتخاباتی پرشورتر منجر شود گفت: هشتم تیرماه همه برای انتخاب رئیس جمهور چهاردهم و ادامه خط رهبری حاضر می‌شوند و ستاد‌های انتخابات امانت دار رای مردم هستند.
او با اشاره به اینکه در طول این سه سال دولت سیزدهم با تمام سختی و موضع گیری‌ها و انتقاد‌های نابجا عنوان کرد: رئیسی در خدمت خود دو مؤلفه در کنار مردم بودن و در خط رهبری بودن را سرلوحه خود قرار داده بود.

در ادامه این جشنواره بیش از ۲۴ مدیر روابط عمومی و دست اندرکاران فعال روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، صنایع و ارگان‌های مختلف استان به عنوان اولین‌ها تقدیر شد.

<div id="video-display-embed-code_11207227"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257504/11207227?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما