شناسهٔ خبر: 66865095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همبستگی در پرتو شهادت شهید جمهور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: همبستگی، نتیجه شهادت رئیس جمهور شهید است.

صاحب‌خبر -

همبستگی در پرتو شهادت شهید جمهوربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی با بیان این که خدمتگزاران صادقی همچون شهید آیت الله رئیسی، حیاتشان موجب برکت است و سعادت و شهادتشان قلب همه آزادیخواهان جهان را جریحه دار می‌کند، گفت: اکنون همبستگی ایجاد شده در نتیجه شهادت ابراهیم رئیسی، حامی محرومان ایجاد شده است و نباید اجازه داد چنین فرصتی از دست برود؛ چنان که خواست شهید نیز حفظ همبستگی مردم بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید بر خلاف میل دشمن هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنیم و در اندیشه توسعه کشور و حفظ انقلاب باشیم.مردم و مسئولین در شهادت رئیس جمهور حماسه‌ای دیگر آفریدند و این نشان از تلاش رئیسی شهید برای همه کشور بود. بنا بر این باید با جدیت راه شهدا ادامه یابد و هوشیاری برای انتخابات پیش رو نیز ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم با بیان اینکه آیت‌الله رییسی میدان‌نشین بود نه پاستور نشین، گفت: شهید جمهور از دورافتاده‌ترین روستا‌ها و مناطق نیز بازدید داشت و از نزدیک با روستاییان به گفتگو می‌پرداخت و با این اقدام، فعل خدمت را به خوبی صرف کرد.

نظری افزود: همه خدمتگزاری‌ها و هر گامی که در راه پیشرفت و حفاظت از ایران اسلامی برداشته می‌شود طی کردن مسیر الهی است و در نهایت باید خود را برای سربازی امام زمان (عج) آماده کرد.

نظر شما