شناسهٔ خبر: 67088516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه شهرستان بردسکن/ ۲۰ خرداد

در این بخش چند خبر کوتاه از شهرستان بردسکن را می‌خوانید.

صاحب‌خبر -
 
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این خبر‌ها در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.
 
فرمانده اسبق سپاه بردسکن: رئیس جمهور شهید کشور را ۳۰ سال جلو برد
 
فرمانده اسبق سپاه بردسکن گفت: شهید رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود با حرکت جهادی و پیروی از منویات رهبری، کشور را ٣٠ سال به جلو پیش برد.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرهنگ محمد یوسفی در جلسه تبینی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روستای باب الحکم از توابع بخش انابد، افزود: مردم در انتخابات باید فردی را انتخاب کنند که مثل شهید رئیسی، شب و روز نشناسد و در خدمت به محرومان جامعه از هیچ تلاش وکوششی دریغ نورزد.
 
وی در پایان از همه مردم خواست در هشتم تیرماه با حضور چشمگیر حداکثری در پای صندوق‌های رأی مثل همیشه موجبات یأس و نا امیدی دشمنان را فراهم و روح بزرگ شهید رئیسی را شاد کنند.
 
برگزاری اولین نمایشگاه گل و گیاه
 
اولین نمایشگاه گل و گیاه شهرستان بردسکن به همت شهرداری و شورای شهر و با حضور تولید کنندگان در محل سوله بحران شهرداری گشایش یافت. 
 
 مسئول فضای سبز شهرداری بردسکن گفت: این نمایشگاه متشکل از ۱۲ غرفه است که ۱۰ غرفه مربوط به تولیدکنندگان گل و گیاه و دو غرفه دیگر در حوزه مباحث فرهنگی شهرداری با عنوان «کافه ایده» و «طرح همیار سبز» است. 
 
زهرا طاهریان مقدم افزود: در مجموع بیش از ۱۰ هزار گل و گیاه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته و اغلب گل‌های آپارتمانی است.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز برای بازدید عموم دایر است، ادامه داد: در مراسم اختتامیه از بهترین ایده‌ها در حوزه فضای سبز و مدیریت شهری و بهترین همیار سبز تجلیل می‌شود. 
 
بردسکن؛ نیازمند راه اندازی خانه مهر 
 
یک فعال حوزه ازدواج در بردسکن خواستار راه‌اندازی خانه مهر در این شهرستان شد. 
 
زهرا طاهر نژاد گفت: با وجود فعالیت تعدادی از بانوان شهرستان در امر ازدواج، شایسته است متولیان امر نسبت به راه اندازی یک خانه مهر دارای مجوز، اقدام کنند تا بتوان در این حوزه فعالیت بیشتری کرد.
 
حسن جوان، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی آیین همسرداری و کمک‌های اولیه و امداد و نجات برای خانواده‌ها، گفت: یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر اجرای طرح «هر خانواده، یک امدادگر» است که در این راستا، پارسال ۷۰۰ نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفته و برای آنها گواهینامه دوره صادر شده است.
 
انتقاد رئیس کمیته امداد بردسکن از گرانی کلاس‌های اوقات فراغت
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن از بالا بودن هزینه کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان انتقاد کرد. 
 
سید کاظم حسینی افزود: هزینه‌های بالا در ثبت نام کلاس‌های آموزشی و ایاب و ذهاب جوانان و نوجوانان، باعث شده تا خانواده‌ها نتوانند این گونه هزینه‌های سرسام‌آور را پرداخت و فرزندان خودشان را در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کنند. 
 
وی از متولیان امور خواست در این حوزه چاره اندیشی کنند تا خانواده‌ها بتوانند جوانان و نوجوانان خود را در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کنند.

نظر شما