شناسهٔ خبر: 67129436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۲۲ خرداد

در این بخش خبر‌هایی کوتاه از شهرستان‌های خراسان رضوی را می‌خوانید

صاحب‌خبر -
اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۲۲ خرداد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این خبر‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.
 
امام جمعه بردسکن: به کارنامه نامزد‌های انتخابات توجه شود 
 
امام جمعه بردسکن گفت: آگاهی و بصیرت می‌تواند ما را در انتخاب نامزد اصلح کمک کند و باید به کارنامه و سوابق اجرایی آنها توجه کرد.
 
حجت الاسلام علی اصغر امینی در جلسه جهاد تبیین که با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات در روستای زمان آباد برگزار شد، یکی از مشکلات جامعه را مسائل معیشتی، بیکاری و اشتغال جوانان اعلام کرد و افزود: آنچه که می‌تواند ما را در این امتحان بزرگ هشتم تیر ماه سربلند و پیروز کند، حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب فرد اصلح است.
 
سرهنگ محمدجواد محمدی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش انابد هم گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم بخش انابد بیش از ۷۰ درصد مشارکت داشتند و در این دوره از انتخابات بیش از این مشارکت خواهند داشت. 
 
بزرگداشت دهه ولایت و امامت در تربت جام
 
برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت و امامت در تربت جام با محوریت انتخابات، تجلیل از شهیدجمهور و شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود. 
 
حجت الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه تربت جام با اشاره به تفاوت انتخابات هشتم تیر با سایر انتخابات کشور و تاکید بر فعالیت همگان برای حضور پرشور در انتخابات گفت: همگان در راستای جهاد تبیین و مشارکت حداکثری با پیش فرض انتخابات اصلح تلاش کنند.
 
نامگذاری یکی از خیابان‌های روستای آبداروی بخش رخ به نام شهید رئیسی
 
یکی از خیابان‌های اصلی روستای آبداروی بخش رخ تربت حیدریه به نام شهید جمهور دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامگذاری شود
 
رجایی دهیار روستای آبداروی بخش رخ تربت حیدریه گفت: شهید عزیز جمهور آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در بین مردم این روستا از محبوبیت خاصی برخوردار بود و این اقدام با تصمیم شورای روستا گرفته و اجرایی شد.
 
پایش داروخانه‌های نیشابور برای نصب آگهی‌های تبلیغاتی
 
داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خصوص نصب آگهی‌های تبلیغاتی، پایش می‌شوند.
 
سرپرست اداره داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حوزه تبلیغات اقلام دارویی و سایر موارد، دارای ضوابط و دستورالعمل ویژه‌ای است، به همین منظور در بازرسی از داروخانه ها، این مهم مورد بررسی قرار گرفته و تذکر‌های لازم به داروخانه داده شده است و آنها ملزم به جمع آوری این آگهی‌ها شده اند.
 
دکتر نسیم طریقت جو از شهروندان خواست در صورت مشاهده تبلیغات غیر مجاز در داروخانه ها، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۵۱۴۳۳۵۲۳۱۱ و یا با شماره ۱۹۰ به این معاونت اعلام کنند.
 
مراسم ترحیم بانو عفت شجاع همسر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در زادگاهش درگز برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان، نیرو های نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و مسئولین امروز سه‌شنبه (۲۲خرداد ماه) در مسجد امام حسین علیه السلام درگزبرگزار شد.

نظر شما