شناسهٔ خبر: 67085908 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری در پی درگذشت آیت الله طه محمدی

آیت الله حسینی بوشهری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله طه محمدی تصریح کرد: خدمات فراوان فرهنگی، حوزوی، اقتصادی و اجتماعی ایشان در دوران نمایندگی ولی فقیه، تربیت صد‌ها طلبه فاضل و همچنین منابر وعظ و جمعه آن مرحوم از باقیات صالحات آن عالم پرهیزگار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در پی درگذشت آیت الله طه محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار آیت الله «غیاث الدین طه محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان موجب تالم و تاثر گردید. آن روحانی گرانقدر در مبارزات انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و پس از انقلاب نیز در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاءخیر و برکات بود.

خدمات فراوان فرهنگی، حوزوی، اقتصادی و اجتماعی ایشان در دوران نمایندگی ولی فقیه، تاسیس مدارس علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و الزهرا سلام الله علیها -، تربیت صدها طلبه فاضل و گرانمایه و همچنین منابر وعظ و جمعه آن مرحوم از باقیات صالحات آن عالم پرهیزگار بود.

ارتحال آن روحانی جلیل القدر را به مقام معظم رهبری مدظله العالی -، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان همدان تسلیت می‌گویم و از خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، وابستگان و علاقه مندان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.

سید هاشم حسینی بوشهری؛ رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

نظر شما