شناسهٔ خبر: 67077716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛

انتخاب اصلح در انتخابات، موثر بر ریل گذاری انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخاب اصلح در ریل‌گذاری انقلاب اسلامی تاثیرگذار و تبیین انتخاب درست ادامه دهنده راه شهید جمهور در جهت پیش‌برندگی این انقلاب یک تکلیف است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام،در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و در این شرایط مهم و حساس انتخاب اصلح در ریل گذاری انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است. بنابراین باید تلاش کنیم انتخابی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: آیت الله رئیسی در تراز انقلاب اسلامی بود و توانست خیلی از موضوعات را در کشور نهادینه کند. جایگاه خادمی را به همه نشان داد و خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تشییع بی‌نظیر پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی نشان‌دهنده پایبندی او به نظام، انقلاب و امامین انقلاب بود. عملکرد موفق وی در طول دوران ریاست جمهوری انتظار مردم را از یک رئیس جمهور بالا برد، لذا امروز تبیین و آگاه‌سازی برای انتخاب جانشینی درخور و شایسته و ادامه دهنده راه این مرد بزرگ در جهت پیش‌برندگی این انقلاب بی‌نظیر در دنیا و رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی آن یک تکلیف است. 

سردار کریمیان گفت: هشتم تیرماه زمان به‌هنگام بودن است، امروز نگاه و تفکر ما، نوع اقدام، نوع بینش و نوع کار ما سازنده آینده ماست، باید بدانیم که آیندگان ما را قضاوت می‌کنند که آیا توانستیم در مدار انقلاب اسلامی حرکت کنیم یا نه! غیر از این باشد در خسران هستیم.

وی ادامه داد: تنها نظامی که بعد از ۴۵ سال علی‌رغم همه مشکلات روز به روز قوی‌تر شده نظام مقدس انقلاب اسلامی است، چون ولایت به عنوان مهندسی نظام، اسلام به عنوان بنای حاکمیت و مردمی که در سخت‌ترین شرایط در صحنه هستند، دشمن را غافلگیر می‌کنند و کشور را با خنثی کردن همه بحران‌ها پیش خواهند برد.

نظر شما