شناسهٔ خبر: 67074045 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهید جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود

‌‌ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید جمهور درترازانقلاب اسلامی بود و توانست خیلی از موضوعات را در کشور نهادینه کند. ‌‌ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید جمهور درترازانقلاب اسلامی بود و توانست خیلی از موضوعات را در کشور نهادینه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام،‌‌سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۱۸ خردادماه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و در این شرایط مهم و حساس انتخاب اصلح در ریل گذاری انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است. 

 وی افزود:بنابراین باید تلاش کنیم انتخابی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 جانشین سپاه ایلام گفت:آیت الله رئیسی در تراز انقلاب اسلامی بود و توانست خیلی از موضوعات را در کشور نهادینه کند.  وی افزود:جایگاه خادمی را به همه نشان داد و خدمتگزاری به مردم را برای خود افتخار می‌دانست.

 سردارکریمیان گفت:تشییع بی‌نظیر پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی نشان دهنده پایبندی او به نظام، انقلاب و امامین انقلاب بود.

 وی عملکرد موفق ایشان در طول دوران ریاست جمهوری انتظار مردم را از یک رئیس جمهور بالا برد، و امروز تبیین و آگاه‌سازی برای انتخاب جانشینی درخور و شایسته و ادامه دهنده راه این مرد بزرگ در جهت پیش‌برندگی این انقلاب بی‌نظیر در دنیا و رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی آن یک تکلیف است. 

 سردارکریمیان تاکید کرد :هشتم تیرماه  زمان به‌هنگام بودن است، امروز نگاه و تفکر ما، نوع اقدام، نوع بینش و نوع کار ما سازنده آینده ماست،  باید بدانیم که آیندگان ما را قضاوت می‌کنند که آیا توانستیم در مدار انقلاب اسلامی حرکت کنیم یا نه ! غیر از این باشد در خسران هستیم.

 جانشین سپاه ایلام گفت:تنها نظامی که بعد از ۴۵ سال علی‌رغم همه مشکلات روز به روز قوی‌تر شده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چون ولایت به عنوان مهندسی نظام، اسلام به عنوان بنای حاکمیت و مردمی که در سخت‌ترین شرایط در صحنه هستند، دشمن را غافلگیر می‌کنند و کشور را با خنثی کردن  همه بحران‌ها پیش خواهند برد.

انتهای پیام

 

نظر شما