شناسهٔ خبر: 67286895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در هرمزگان؛

تاجرنیا: هر هوادار پزشکیان ستاد ترغیب مردم به مشارکت شود

بندرعباس- عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان گفت: باید تلاش کنیم هر کدام از طرفداران دکتر پزشکیان به ستادی برای ترغیب مردم جهت مشارکت در انتخابات تبدیل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در هرمزگان اظهار کرد: ما در یک شرایط خاص و ویژه‌ای هستیم و برای اینکه در این انتخابات موفق شویم نیازمند سازماندهی، تشکیلات‌سازی و تولید محتوا هستیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم هر کدام از طرفداران دکتر پزشکیان به ستادی برای ترغیب مردم جهت مشارکت در انتخابات تبدیل شوند تا عوامل قهر مردم با انتخابات از بین رود.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد ملی مسعود پزشکیان تاکید کرد: تبیین چرایی شرکت در انتخابات، تبلیغ نقطه نظرات کاندیدای مورد نظر و تهییج مردم برای مشارکت سه مرحله مهم است که در ایام پیش‌رو باید در دستور کار قرار دهیم.

تاجرنیا ادامه داد: در دو انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی پایین آمده و به تعبیری مردم با صندوق رأی قهر بوده‌اند از این رو باید تلاش کنیم تا دوباره شور و شوق انتخاباتی در کشور را به حداکثر برسانیم.

وی تصریح کرد: تا قبل از انتخابات سال ۹۶ به طور متوسط حدود ۶۰ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کردند اما با حذف بسیاری از نیروهای شایسته شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در دو انتخابات گذشته بیش از ۶۰ درصد مردم پای صندوق رأی نمی‌آیند بر همین باید بستر برگزاری انتخابات عادلانه، آزاد و سالم در کشور فراهم شود.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد ملی مسعود پزشکیان گفت: در هر انتخاباتی باید شرط عادلانه بودن، آزاد بودن و سالم بودن رعایت شود تا اعتماد مردم به فرآیند انتخابات خدشه دار نشود و به این منظور باید شرایط انتخابات آزاد در کشور فراهم شود نه اینکه برای دکتر محمد جواد ظریف که سال‌ها در این کشور عالی‌ترین مقام‌ها را داشته است مجوز سخنرانی صادر نشود.

وی با با انتقاد از نحوه برگزاری میزگردهای انتخاباتی و گزینش کارشناسان خاطرنشان‌کرد: امروز فضای تخریب‌ها آغاز شده و این مسئله‌ای است که طی یک هفته آینده باید با جدیت تلاش کنیم که شرایط کشور را آرام نگه داریم چرا که دکتر پزشکیان بر حق و عدالت تاکید دارند از این رو باید با حفظ آرامش در عین پرشور بودن اراده مردم را نشان دهیم.

نظر شما