شناسهٔ خبر: 67073566 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنایت جدید صهیونیست‌ها با حمله به اردوگاه النصیرات غزه+ فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه صدها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را ۲۱۰ نفر اعلام کرد. همچنین بیش از ۴۰۰ فلسطینی در این جنایت زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه دست‌کم ۳۰ نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

منابع خبری فلسطین پیش از این گزارش دادند که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و اطراف آن در مرکز غزه صدها نفر به شهادت رسیده‌اند و صدها تن دیگر مجروح شده‌اند.

دفاع مدنی فلسطین اعلام کرد: پیکر زیادی از شهدای امروز جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات زیر آوار و در خیابان‌ها روی زمین افتاده‌اند و دسترسی امدادگران به آنها دشوار است.

<div id="video-display-embed-code_19411577"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8751699/19411577?width=400&height=300"></script></div>

حماس: جنایت «النصیرات» همدستی آمریکا و اسرائیل را آشکار کرد/ اسرای زیادی در اختیار داریم 

جنبش حماس امروز (شنبه) در بیانیه‌ای جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را محکوم و اعلام کرد که این جنایت همدستی میان آمریکا و صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: ارتش تروریستی دشمن در اردوگاه آوارگان النصیرات به قتل عام هولناکی علیه غیرنظامیان دست زد و جنایت به دیگر مناطق مرکز نوار غزه نیز گسترش یافت. 

حماس اعلام کرد: مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه بار دیگر نقش همدستی و مشارکت کامل دولت آمریکا در جنایات جنگی در نوار غزه را ثابت کرد.

  این جنبش اضافه کرد: ما از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم فشار بیشتری وارد و کمپین محکومیت تجاوز و نسل‌کشی در غزه را تشدید کنند.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد: تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۶ هزار و ۸۰۱ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۳ هزار و ۶۸۰ نفر رسیده است.

جهاد اسلامی: جنایت در النصیرات هرگز موضع مقاومت فلسطین را تغییر نخواهد داد

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به جنایت تازه رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی نوار غزه که به شهادت و زخمی شدن صد‌ها نفر منجر شد، تأکید کرد که جنایت این رژیم از حد و مرز عبور کرده و وجود این رژیم لکه ننگی برای بشریت است.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی پس از هشت ماه خواری و ذلت به دست مقاومت فلسطین در خیابان‌های غزه، به بازگرداندن تنها چند اسیر از بیش از یکصد اسیر صهیونیست در نزد مقاومت افتخار می‌کند که این خود نشان دهنده ناتوانی نظامی، میدانی و سیاسی این رژیم است.

جهاد اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه آمریکا و دولت جو بایدن رئیس جمهور این کشور در جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نسل‌کُشی ملت فلسطین شریک است، آزادگان جهان را به تحرکات گسترده برای اعمال فشار بر دولت آمریکا فراخواند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا اگر گمان می‌کنند که کشتار امروز باعث تغییر موضع مقاومت خواهد شد، سخت در اشتباه هستند.

ابوعبیده: چند اسیر صهیونیست در النصیرات کشته شدند

 درحالی که مقامات رژیم صهیونیستی از ظهر امروز درحال جریان‌سازی بر روی آزادی چهار اسیر در عملیاتی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه هستند، سخنگوی گردان‌های القسام در اظهاراتی حقیقت این عملیات را فاش کرد و از کشته شدن چند اسیر صهیونیست خبر داد.

 «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی در این باره با اشاره به شهادت و زخمی شدن صد‌ها فلسطینی بی‌گناه در اردوگاه النصیرات اعلام کرد: آنچه دشمن صهیونیستی در منطقه النصیرات انجام داد جنایت جنگی پیچیده‌ای است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند، اسرای صهیونیست هستند.

وی گفت: دشمن با انجام کشتار‌های هولناک توانست تعدادی از اسیران خود را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات به قتل رساند.

ابوعبیده ادامه داد: این عملیات خطر بزرگی برای اسیران دشمن به همراه خواهد داشت و تأثیرات مخربی بر شرایط و زندگی آنها می‌گذارد.

نظر شما