شناسهٔ خبر: 67075163 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس: جنایت «النصیرات» همدستی آمریکا و اسرائیل را آشکار کرد/ اسرای زیادی در اختیار داریم

تهران- ایرنا- جنبش حماس امروز (شنبه) در بیانیه‌ای جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را محکوم و اعلام کرد که این جنایت همدستی میان آمریکا و صهیونیست‌ها را آشکار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: ارتش تروریستی دشمن در اردوگاه آوارگان النصیرات به قتل عام هولناکی علیه غیرنظامیان دست زد و جنایت به دیگر مناطق مرکز نوار غزه نیز گسترش یافت.

حماس اعلام کرد: مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه بار دیگر نقش همدستی و مشارکت کامل دولت آمریکا در جنایات جنگی در نوار غزه را ثابت کرد.

این جنبش اضافه کرد: ما از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم فشار بیشتری وارد و کمپین محکومیت تجاوز و نسل‌کشی در غزه را تشدید کنند.

رژیم صهیونیستی امروز در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

جنبش حماس در بخش دیگری از بیانیه خود درباره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آزاد کردن چهار اسیر خود در نوار غزه اعلام کرد: آنچه ارتش دشمن درباره آزادی تعدادی از اسرا پس از بیش از هشت ماه اعلام کرد، شکست راهبردی آن در غزه را تغییر نخواهد داد.

حماس در این باره تاکید کرد که مقاومت همچنان بیشترین تعداد اسیران را در اختیار دارد و می‌تواند بر تعداد آنها بیافزاید، همان طور که در عملیات اخیر در اردوگاه «جبالیا» شماری از صهیونیست ها اسیر شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما