شناسهٔ خبر: 67070065 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری شدید در اردوگاه النصیرات/ لو رفتن یگان ویژه رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- منابع خبری از تداوم درگیری‌های شدید در مناطق مختلف نوار غزه بویژه اردوگاه النصیرات و حملات مقاومت فلسطین به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه رخ داده است.

منابع خبری گزارش دادند که صدای انفجاری‌های شدید و ‌تیراندازی در این منطقه به گوش می‌رسد.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد که رزمندگان مقاومت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه جدید النصیرات را هدف قرار دادند.

برپایه این گزراش، یک گروه از نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی، هنگام ورود مخفیانه به اردوگاه النصیرات از سوی رزمندگان مقاومت شناسایی شدند.

رزمندگان مقاومت به مقابله با این نظامیان صهیونیست پرداختند و پس از شناسایی آنها، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دیوانه وار اقدام به بمباران و موشکباران منطقه از طریق زمین، هوا و دریا کرد که به شهید و زخمی شدن شمار زیادی ازغیرنظامیان فلسطینی منجر شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی هم اکنون مناطق مختلف اردوگاه النصیرات را محاصره کرده و هنوز پیکرهای شمار زیادی از شهدا و زخمی ها در معابر این منطقه بر زمین مانده است و امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد.

برخی از منابع فلسطینی، هدف نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی، ورود به منزلی بوده است که احتمال داده اند تعدادی از اسیران صهیونیست در آنجا نگهداری می شدند.

همچنین سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در خیابان الباطون واقع در شرق دیرالبلح را هدف حملات راکتی قرار داده است.

از سوی دیگر، درگیری‌های شدیدی در محوطه بیمارستان العوده بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که چند نیروی مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را در یک تله انفجاری در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه گیر انداخته و کشته و زخمی کرده است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌ جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را نیز به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما