شناسهٔ خبر: 67071411 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی کاسپین قزوین+ فیلم

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع آتش سوزی و انفجار گسترده در یک واحد صنعتی در شهرک کاسپین قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس به سامانه ۱۲۵ و اعلام حریق در شرکت مایان دیزل بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های قزوین، محمدیه، کاسپین و شهر‌های اطراف در محل حادثه حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: به رغم تلاش چند ساعته آتش نشانان در محل به دلیل حجم زیاد لاستیک، سوخت گازوئیل و سایر تجهیزات دیگر آتش سوزی هنوز ادامه دارد و تلاش برای مهار حریق ادامه دارد.

ململی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون این حادثه تاکنون خسارت جانی در پی نداشته است و با هماهنگی آتش نشانان شهر‌های مختلف از سرایت حریق به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم گفت: حریق صورت گرفته در انبار شرکت صنعتی مایان با تلاش آتش نشانان شهرداری‌های قزوین، آبیک، محمدیه، شهرصنعتی البرز و مهرگان مهار و عملیات اطفا با موفقیت انجام شد.

محمدرضا علیمی خاطر نشان کرد: وجود سیستم‌های اعلام و اطفا حریق در شرکت‌های صنعتی، انبارداری اصولی و فنی، رعایت الزامات فنی نگهداری و حمل مواد اولیه و حضور نیرو‌های آموزش دیده جهت اطفا حریق در لحظات اولیه می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در شرکت‌های صنعتی داشته باشد.

<div id="video-display-embed-code_19411127"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8751607/19411127?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما