شناسهٔ خبر: 67071218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین مهار شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حریق واحد تولیدی مایان‌ دیزل در شهرک صنعتی کاسپین با حضور آتش‌نشانان مستقر در این شهرک و اعزامی از شهرهای قزوین، آبیک و محمدیه مهار شده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کنترل حریق و آتش‌سوزی در واحد تولیدی مایان دیزل در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و اظهار کرد: حریق این واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین با حضور آتش‌نشانان مستقر در این شهرک و اعزامی از شهرهای قزوین، آبیک و محمدیه مهار و کنترل شده است.

وی با بیان اینکه ظهر امروز شنبه واحد تولیدی مایان در شهرک صنعتی کاسپین طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شده است، گفت: هشت واحد خودرویی با ۴۰ آتش نشان از شهرهای قزوین، آبیک، محمدیه و ایستگاه آتش نشانی شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و ۲ در عملیات مهار آتش مشارکت داشتند و مانع از تسریع و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین اضافه کرد: عملیات کنترل و مهار آتش در این واحد تولیدی انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری و خنک‌سازی هستند. در ضمن این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش‌نشانی نداشته است.

ململی با ذکر اینکه در پی تماس به سامانه ۱۲۵ و اعلام حریق در شرکت مایان دیزل بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های قزوین، محمدیه، کاسپین و شهرهای اطراف در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند، ادامه داد: این حادثه تاکنون خسارت جانی در پی نداشته است و با هماهنگی آتش نشانان شهرهای مختلف که در محل حادثه حضور دارند از سرایت حریق به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

نظر شما