شناسهٔ خبر: 67100863 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت مجموعه مدیریتی استان از گروه خودروسازی در قزوین

استاندار قزوین از حمایت مجموعه مدیریتی استان از گروه خودروسازی مایان خبر داد و گفت: شرکت بیمه گر خسارت‌ها را براساس مفاد قانونی منعقد شده پرداخت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از گروه خودروسازی مایان گفت: این گروه صنعتی یکی از شرکت‌های خوب استان به حساب می‌آید و به استقرار آن در استان افتخار می‌کنیم.

وی افزود: این شرکت علاوه بر اینکه موضوع تولید را پیش می‌برد و به اقتصاد کشور کمک می‌کند در صنعت حمل و نقل هم موثر است، موضوعی که نشان دهنده اهمیت شرکت است. 

اعلایی گفت: حریق شرکت و آسیب وارد شده به آن واقعه ناراحت کننده‌ای بود، با تلاش آتش نشانان عملیات اطفا انجام شده و به جان کسی آسیب نرسیده است، مراحل کارشناسی خسارت‌های مالی هم در حال انجام است.

استاندار قزوین اضافه کرد: با درایت و خوش فکری مدیر مجموعه، این شرکت بیمه بوده است و شرکت بیمه گر خسارت‌ها را براساس مفاد قانونی منعقد شده پرداخت خواهد کرد، این موضوع از سوی مجموعه مدیریتی استان هم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: سایر حمایت‌های لازم برای بازگشت شرکت به روال سابق انجام خواهد شد و امیدواریم شرکت با تلاش کارگران پرتلاش و مدیران این مجموعه بهتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

نظر شما