شناسهٔ خبر: 67067650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهسازی فضا و معابر هفت روستای اهواز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز گفت: بهسازی فضا و آسفالت معابر و خیابان‌های هفت روستای فاقد دهیاری در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز انجام شد.

صاحب‌خبر -

بهسازی فضا و معابر هفت روستای اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهمن یوسفی بیان کرد: معابر و خیابان‌های روستا‌های فاقد دهیاری سیدعامر، سید کرم، حریه سه در بخش مرکزی، روستا‌های شمه و منیثر در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه بهسازی و آسفالت شد.

وی ادامه داد: همچنین طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستا‌های فاقد دهیاری علی اکبر، سلمانه، خیط الرمله چمبه با ۵۰ درصد و روستا‌های تصفیه شکر و ملچ با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال اجرا است.

یوسفی اظهار کرد: همچنین طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستا‌های فاقد دهیاری در روستا‌های سیدعامر، سیدکرم، حریه ۳، تصفیه شکر، علی اکبر از توابع بخش مرکزی، روستا‌های شعیمیط جابر، شمه، فضله، منیثر، ملچ، سلمانه، خیط الرمله، چمبه در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه در حال تکمیل است.

یوسفی با بیان اینکه اعتبار این طرح از محل عوارض آلایندگی پرداخت شده است گفت: طرح بهسازی معابر و خیابان‌های روستا‌های اهواز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این‌مناطق در دستور کار فرمانداری است.

شهرستان اهواز دارای سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه است.

 

نظر شما