شناسهٔ خبر: 67302084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، زمینه تشکیل یک دولت قوی را فراهم می‌کند

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: مردم با انتخاب رییس جمهور اصلح، زمینه را برای تشکیل یک دولت قوی فراهم می‌کنند، دولتی که به پشتوانه تایید ملت، می‌تواند برای اداره بهتر کشور برنامه ریزی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ اول نمازجمعه این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، گفت: فهم دین خدا و معارف الهی، آشنا شدن با معارف دین ، با شریعت با امور مباحث و مسائل شرعی، به معنای آشنا شدن با برنامه ی زندگی وسبک زندگی اسلامی است.

وی در خصوص صفات اهل تقوی، گفت: خداوند با کسانی است که محسن، اهل تقوی و نیکوکاری باشند، نه اینکه بدنبال ایجاد مشکل برای جامعه و ناراحت کردن مؤمنان باشند.

امام‌ جمعه کرمانشاه در خطبۀ دوم نمازجمعه این هفته، با بیان اینکه این ایام روزهای تاریخی است که بر کشور ما می گذرد، حقیقتا بسیار عبرت آموز است، گفت: در مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تمام خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره مجاهدتها و تلاشهای ایثارگرانه، شهدا و خادمان به مردم در جامعه و شهدای فرهیخته ای مثل شهدای امنیت، سلامت، خدمت و نظائر اینهاست، در صحبت های بعضی نادیده گرفته می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری یکی از محورهای خطبه‌های نمازجمعه را به مشارکت بالای مردم در انتخابات اختصاص داد و خاطرنشان کرد: مشارکت بالا با هدف وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی و سیاسی، وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی، در عرصه اقتصادی و سیاسی در سایه حضور قوی، خواهد بود که عرصه اعتبار و حاکمیت کشور را در جهان تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: رای دادن یک مسئولیت اجتماعی است که مردم با انتخاب رئیس جمهور اصلح، زمینه را برای تشکیل یک دولت قوی فراهم می‌کنند، دولتی که به پشتوانه تأیید ملت می‌تواند برای اداره بهتر کشور برنامه ریزی کند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی و معیشتی را از دیگر پیامدهای مشارکت بالا ارزیابی کرد.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم و تقدیر از تلاش‌های ستاد غدیر استان کرمانشاه، گفت: مناسبت‌های بسیار مبارکی را در هفته پیش رو داریم که مهمترین آن‌ها، «عید ولایت و امامت»، عید غدیر خم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته قوه قضائیه به خدمتگزاران این دستگاه، از آنان خواست در رسیدگی به مشکلات مردم دلسوزانه کار کنند.

نظر شما