شناسهٔ خبر: 67070811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار اهواز خبر داد؛

بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های ۷ روستای اهواز

اهواز- معاون عمرانی فرماندار اهوازگفت: طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های هفت روستای فاقد دهیاری در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن یوسفی پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: معابر و خیابان‌های روستاهای فاقد دهیاری سیدعامر، سید کرم، حریه ۳ در بخش مرکزی، روستاهای شمه و منیثر در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه در شهر اهواز بهسازی و آسفالت شد.

وی به اجرای این طرح در دیگر روستاهای اهواز اشاره کرد و ادامه داد: طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در روستاهای فاقد دهیاری علی اکبر، سلمانه، خیط الرمله چمبه با ۵۰ درصد و روستاهای تصفیه شکر و ملچ با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

یوسفی با اشاره به اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای فاقد دهیاری اهواز گفت: این طرح در روستاهای سیدعامر، سیدکرم، حریه ۳، تصفیه شکر، علی اکبر از توابع بخش مرکزی، روستاهای شعیمیط جابر، شمه، فضله، منیثر، ملچ، سلمانه، خیط الرمله، چمبه در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه در حال تکمیل است.

معاون عمرانی فرماندار اهواز خبر داد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما