شناسهٔ خبر: 67068973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معابر ۷ روستای اهواز بهسازی و آسفالت شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز گفت: طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های هفت روستای بدون دهیاری در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز اجرا شد.

صاحب‌خبر -

بهمن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: معابر و خیابان‌های روستاهای بدون دهیاری سیدعامر، سید کرم، حریه ۳ در بخش مرکزی، روستاهای شمه و منیثر در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه بهسازی و آسفالت شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در دیگر روستاها، افزود: طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در روستاهای بدون دهیاری علی‌اکبر، سلمانه، خیط الرمله چمبه با ۵۰ درصد و روستاهای تصفیه شکر و ملچ با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز با اشاره به اجرای طرح بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای بدون دهیاری اهواز، خاطرنشان کرد: این طرح در روستاهای سیدعامر، سیدکرم، حریه ۳، تصفیه شکر، علی اکبر از توابع بخش مرکزی، روستاهای شعیمیط جابر، شمه، فضله، منیثر، ملچ، سلمانه، خیط الرمله، چمبه در بخش غیزانیه و روستای خلیفات در بخش اسماعیلیه در حال تکمیل است.

یوسفی با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طرح بهسازی معابر و خیابان‌های روستاها توسط فرمانداری اهواز در حال اجرا است.

نظر شما