شناسهٔ خبر: 67054452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم دولتی را انتخاب کنند که تحول آفرین باشد.

صاحب‌خبر -

خطبه‌های نماز جمعه بندرعباسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شایسته سالاری، تسهیل گری، قانون گرایی، ساده زیستی، مردمی، انقلابی و در میدان بودن از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور صالح است.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی مردمی بودن رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: دولت جدید نیز باید با حضور در بین مردم مشکلات را ببیند و با شناخت مشکلات برای رفع آن برنامه ریزی کند.
وی با اشاره به یک ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: باید موانع ازدواج جوانان را برطرف و از سخت گیری در ازدواج آنها پرهیز کنیم تا زمینه گناه در جامعه از بین برود.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش گفت: اختلاط مرد و زن موجب نزول بلا و فقر در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به لزوم حفظ پاکی و عفت در زنان گفت: حضور زنان و دختران معصوم کشور در ورزشگاه‌ها زمینه را برای فساد اخلاقی ایجاد می‌کند و با تلاش برای حفظ سلامت بانوان ناسازگار است.

بیشتر بخوانید؛ خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به فشار نهاد‌های بین المللی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها به بهانه حفظ حقوق زنان افزود: نهاد‌های بین المللی با این سیاست‌ها می‌خواهند ما را در سلطه و کنترل خود قرار دهند.
وی با اشاره به لزوم جداسازی جنسیتی در دانشگاه‌ها گفت: اخطلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها زمینه را برای به خطر افتادن پاکی و عفت جوانان ما فراهم می‌کند.
وی افزود: باید تا جایی که می‌توانیم با جلوگیری از اختلاط زن و مرد بستر‌های گناه را از بین ببریم.

نظر شما