شناسهٔ خبر: 67054821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس :

مردم دولتی را انتخاب کنند که تحول آفرین باشد

امام جمعه بندرعباس گفت :دولت آینده باید بتواند در تمامی امور و عرصه‌ها تحول‌آفرینی کند و تک بعدی نباشد؛ پیشرفت کشور باید به صورت متوازن در تمامی بخش‌ها انجام گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: شایسته سالاری، تسهیل گری، قانون گرایی، ساده زیستی، مردمی، انقلابی و در میدان بودن از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور صالح است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی مردمی بودن رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: دولت جدید نیز باید با حضور در بین مردم مشکلات را ببیند و با شناخت مشکلات برای رفع آن برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به یک ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: باید موانع ازدواج جوانان را برطرف و از سخت گیری در ازدواج آنها پرهیز کنیم تا زمینه گناه در جامعه از بین برود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش گفت: اختلاط مرد و زن موجب نزول بلا و فقر در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به لزوم حفظ پاکی و عفت در زنان افزود: حضور زنان و دختران معصوم کشور در ورزشگاه‌ها زمینه را برای فساد اخلاقی ایجاد می‌کند و با تلاش برای حفظ سلامت بانوان ناسازگار است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به فشار نهاد‌های بین المللی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها به بهانه حفظ حقوق زنان گفت: نهاد‌های بین المللی با این سیاست‌ها می‌خواهند ما را در سلطه و کنترل خود قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم جداسازی جنسیتی در دانشگاه‌ها افزود: اخطلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها زمینه را برای به خطر افتادن پاکی و عفت جوانان ما فراهم می‌کند.

وی گفت: باید تا جایی که می‌توانیم با جلوگیری از اختلاط زن و مرد بستر‌های گناه را از بین ببریم. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا     جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

نظر شما