شناسهٔ خبر: 67055427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

دولت آینده باید با حضور بین مردم، مشکلات را ببیند

لیلا حمزه خیرآبادی

امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شایسته‌سالاری، تسهیل‌گری، قانون‌گرایی، ساده‌زیستی، مردمی، انقلابی و در میدان بودن، از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور صالح است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده امروز (۱۸ خرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به ویژگی مردمی بودن رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: دولت آینده باید با حضور بین مردم، مشکلات را ببیند و با شناخت مشکلات برای رفع آنها برنامه‌ریزی کند.

وی از وجود الگوی ارزشمندی مانند شهید جمهور به‌عنوان یکی از مسائل پراهمیت یاد و بیان کرد: باید دولتی را انتخاب کرد که نگاهی تحول‌گرایانه در تمام امور و عرصه‌ها را داشته باشد.

او با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: باید موانع ازدواج جوانان را برطرف و از سخت‌گیری در ازدواج آنها پرهیز کنیم تا زمینه گناه در جامعه از بین برود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: اختلاط مرد و زن موجب نزول بلا و فقر در جامعه می‌شود.

او با اشاره به فشار نهادهای بین‌المللی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها به بهانه حفظ حقوق زنان، ادامه داد: نهادهای بین‌المللی با این سیاست‌ها می‌خواهند ما را در سلطه و کنترل خود قرار دهند.

عبادی زاده با اشاره به لزوم جداسازی جنسیتی در دانشگاه‌ها، افزود: اختلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها زمینه را برای به خطر افتادن پاکی و عفت جوانان فراهم می‌کند. باید تا جایی که می‌توانیم با جلوگیری از اختلاط زن و مرد، بسترهای گناه را از بین ببریم.

انتهای پیام

نظر شما