شناسهٔ خبر: 67303894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملیات اجرای روکش آسفالت گرم در محور دیهوک –راور آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای دیهوک از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی و آسفالت گرم در محور دیهوک – راور خبر داد.

صاحب‌خبر -

آخوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: در جهت افزایش ارتقاء ایمنی محور‌های مواصلاتی بخش دیهوک، جلوگیری از صدمات احتمالی به خودرو‌های عبوری و به منظور رفاه حال مسافران و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، طرح روکش آسفالت گرم و حفاظتی محور دیهوک –راور به طول ۴۵ کیلومتر عملیاتی شد.

او راه‌های شریانی این بخش را دارای اولویت برای بهسازی آسفالت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر محور‌های حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بار‌های ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس است و از بار ترافیکی نسبتا بالایی برخوردار است تمام تلاش خود را برای مرمت و روکش آسفالت و ارتقای امینی عبور و مرور برای کاربران جاده‌ای بکار گرفته ایم.

بیشتر بخوانید

 آخوندی در پایان در مورد طول راه‌های حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ادامه داد: این اداره در مجموع دارای بیش از ۸۵۰ کیلومتر راه است که بیش از ۷۰۰ کیلومتر آن را محور‌های اصلی، فرعی و راه‌های روستایی آسفالته تشکیل می‌دهد.

نظر شما