شناسهٔ خبر: 67310930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

عملیات اجرای روکش آسفالت گرم در محور دیهوک راور اجرا می شود

صاحب‌خبر -

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای دیهوک طبس از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی و آسفالت گرم در محور دیهوک راور خبر داد.

عملیات اجرای روکش آسفالت گرم در محور دیهوک راور  اجرا می شود
تین نیوز

بیرجند| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای دیهوک طبس گفت: عملیات روکش آسفالت حفاظتی و آسفالت گرم در محور دیهوک راور به طول ۴۵ کیلومتر اجرایی می شود.

به گزارش تین نیوز، احمد آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات به منظور افزایش ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی بخش دیهوک انجام می شود.

وی همچنین جلوگیری از صدمات احتمالی به خودرو‌های عبوری و رفاه حال مسافران و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ ای را از دیگر دلایل اجرای این پروژه برشمرد.

آخوندی راه‌ های شریانی این بخش را دارای اولویت برای بهسازی آسفالت دانست و افزود: اکثر محور‌های حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بار‌های ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائران استان‌ های جنوبی کشور به مشهد مقدس است.

آخوندی گفت: با توجه به اینکه این محور از بار ترافیکی نسبتا بالایی برخوردار است، مرمت و روکش آسفالت و ارتقای امینی عبور و مرور برای کاربران جاده‌ ای در اولویت قرار گرفته است.  

وی یادآور شد: این اداره در مجموع دارای بیش از ۸۵۰ کیلومتر راه است که بیش از ۷۰۰ کیلومتر آن را محور‌های اصلی، فرعی و راه‌ های روستایی آسفالته تشکیل می‌ دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما