شناسهٔ خبر: 66824818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌ها-4 خرداد

امامان و خطیبان نماز جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته یاد رئیس جمهور شهید و همرانشان و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامیداشتند .

صاحب‌خبر -

** نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
نماز جمعه شهرستان‌ها-4 خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس شهادت رئیس جمهور فقید و همراهانش را تسلیت گفت و یاد آنان را گرامی داشت.
** نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس شهادت رئیس جمهور مرحوم و همراهان را تسلیت گفت و یاد آنان را گرامی داشت.
**نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت: شهید رئیسی وعده‌های صادق مدیریت انقلابی را محقق ساخت و عاشق تمام عیار مردم بود.
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی رسیدن به خدا را در خدمت خالصانه به خلق می‌دانست، و رضایت مردم را بر همه چیز ترجیح می‌داد.
** نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم کردند.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندر لنگه هم با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: صدور مجوز صیادی به بیش از هشت هزار نفر از صیادان در سفر اخیر به استان نشان ازخصلت گره گشایی ایشان داشت.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر هم با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در غزه گفت: با آغاز نهضت دانشجویی در آمریکا واروپا موج بیداری غربی سرعت گرفته است و نشان از نابودی اسرائیل و آمریکا است.

بیشتر بخوانید؛ خطبه های نماز جمعه شهرستانهای هرمزگان
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد هم گفت: استاندار هرمزگان در سفر به بشاگرد حامل سلام رئیس جمهور فقید به مردم بشاگرد بود که قرار بود بزودی سفری ویژه به بشاگرد داشته باشند، اما سفر آسمانی، مجالی برای این سفر زمینی نداد.
** نماز جمعه بستک
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک هم گفت: انتخاب دزفول به عنوان پایتخت مقاومت و پایداری و ثبت چهارم خرداد به نام دزفول در تقویم رسمی، پاسداشت ایثارگری و مقاومت مردم دزفول است.
** نمازجمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک هم با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیات همراهش گفت: از امروز آماده برگزاری انتخابات پرشور باشیم و برای انتخاب اصلح عزم خود را جزم کنیم.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک هم ساده زیستی، عدالت طلبی و فساد ستیزی را از ویژگی‌های آیت الله شهید رئیسی دانست و گفت:شهید جمهور ما در وعده ها، صادق و اخلاق مدار بود برای ایران اسلامی تلاش کرد و در راه رضای خدا هم شهید شد.
** نماز جمعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم هم گفت: حضور جمعیت میلیونی مردم قدرشناس کشور در تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی سرمایه بزرگ اجتماعی و سیاسی نظام مقتدر اسلامی است و بسیاری از شبهات را در اذهان جهانیان پاک کرد.
** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب موقت اهل سنت قشم هم با اشاره به ناپایدار بود انسان در دنیا گفت: آنچه برای آخرت اندوخته ایم، نجات بخش و ماندگاراست.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان هم گفت: رئیس جمهور فقید با اخلاق خوب، مردمداری، فساد ستیزی، عدالت خواهی و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم، جایگاه ریاست جمهوری را ارتقا بخشید و تعریف جدیدی از مدیر تراز انقلاب اسلامی ارائه کردند.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد هم گفت: رئیس جمهور شهید، الگو و اسوه‌ای برای همه ما است، رئیس جمهوری که تحول جدیدی در مدیرت سیاسی به وجود آورد که مبنای آن اخلاق و مردم محوری بود.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام مجتبی فخری امام جمعه موقت هرمز با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: روز سوم خرداد درحقیقت نماد عینی پیروزی حق علیه باطل و روز مقاومت وایثار دلیرمردانی است که قاطعانه در برابر دشمن ایستادند واین افتخار را خلق کردند.

 

 

نظر شما