شناسهٔ خبر: 61145027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه شهرستان‌ها

امامان جمعه شیعه و اهل سنت هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته روز غدیر را روزاتحاد و وحدت بین مسلمانان دانستند و بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند .

صاحب‌خبر -

نماز جمعه شهرستان‌هابه گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ شیخ علی جلالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: صلح و سازش بین مردم بویژه در مسائل اجتماعی و اقتصادی مورد تاکید اسلام است.
** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به روز مالیات گفت: مالیات در کشور اسلامی امری ضروری است و در دریافت مالیات دقت شود تا حقی از کسی ضایع نشود.
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: اگر دولت اسلام ستیز سوئد مجوز قرآن سوزی صادر میکند، نشانه درماندگی دشمنان پیامبر (ص) اسلام و انقلاب است.
** نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه ضمن تبریک عید غدیر گفت: فرانسه که در اغتشاشات سال قبل شماری آشوبگر، ایران را محکوم می‌کرد، این روز‌ها در کوران اعتراضات مردمی می‌سوزد.

بیشتر بخوانید؛ نماز جمعه شهرستانها
** نماز جمعه جاسک
حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک هم با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: حضرت علی (ع) یک الگوی کامل انسانیت است، الگویی که می‌تواند برای تمام عالم باشد.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: پرچم داران حجاب ستیزی فرقه‌های ضاله هستند که قبل از انقلاب به دنبال برداشتن حجاب از سر زنان ایرانی بوده اند.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: پیروان امیرمؤمنان اهل سخاوت، بخشش، گذشت و تلاش برای حفظ آبروی یکدیگر هستند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان نیز با تاکید بر مسئولیت همگانی در قبال دین و انقلاب افزود: یکی از مهمترین مصادیق ادای این مسئولیت تلاش برای آبادانی مساجد است.
** نماز جمعه شیعه قشم
حجت الاسلام جاسم سقایت امام جمعه موقت شهرستان قشم گفت: غدیر، روز تجلی و ظهور حقیقت است که حق از باطل جدا می‌شود.
** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ محمد سعید خطیبی، خطیب موقت اهل سنت قشم گفت: اهل ایمان در راه پرهیزگاری و توجه به معنویات، سختی‌ها و سنگلاخ‌های پیش رو را با تلاش و مجاهدت هموار می‌کنند و تا رسیدن به معبود مطلوب از پای نمی‌نشینند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک گفت: غدیر روز اتحاد و وحدت مسلمان است و میوه آن انقلاب اسلامی ایران است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر گفت: غدیر خم نقشه راه رسول الله (ص) برای نجات بشریت است و وظیفه مهم محبان انتقال پیام روح بخش آن به عالم است.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جمعه بوموسی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی دراین جزیره گفت: تدوین و تنظیم سند تحول شهرستان بوموسی در دست اقدام است و قطعا تحول در حوزه‌های ترابری و مشوق‌ها در انتظار مردم بوموسی است.
** نماز جمعه توکهور وهشتبندی
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به فر ا رسیدن بیست ویکم تیرماه آغاز هفته عفاف وحجاب گفت: حجاب و رعایت پوشش اسلامی یک اصل شرعی مسلم وخدشه ناپذیر است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای، آن را آشکارسازی پویایی سیاست خارجه دولت برشمرد و به آثار مثبت این عضویت در ابعاد مختلف تاکید کرد.

نظر شما