شناسهٔ خبر: 67036573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به علت ریزش پل؛

مسدود شدن ورودی شهر یاسوج از سمت اصفهان

معاونی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حفظ ایمنی تردد ورودی شهر یاسوج از سمت اصفهان (فرودگاه) تا اطلاع بعدی مسدود شد.

صاحب‌خبر -
مسدود شدن ورودی شهر یاسوج از سمت اصفهان
به گزارش خبرگزای صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار که به همراه جمعی از مسئولان دیشب از پل ورودی جاده یاسوج- اصفهان بازدید کردند با اشاره به اینکه بخشی از پل، قدیمی، به علت شدت بارش های بهاری و خاک‌برداری برای جانمایی و احداث پایه‌های پل جدید ریزش کرده است افزود: به خود پل هیچ‌گونه آسیبی نرسیده اما برای حفظ ایمنی مسافران و رانندگان، ورودی پل بنسجان از سمت اصفهان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
علی محمد روستا ادامه داد: یکی از نقاط پرترافیک و حادثه‌خیز شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این نقطه است.وی با بیان اینکه باند دوم پل بنسجان در حال احداث است اضافه کرد: پل قدیمی بنسجان بیش از ۳۰ سال قدمت دارد.روستا از شهروندان و رانندگان خواست برای حفظ امنیت با مسئولان مربوطه همکاری کنند.
علی‌محمد روستا معاون عمرانی استاندار، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، و علیرضا نیک‌روز مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دیشب از پل بنسجان بازدید کردند.

نظر شما