شناسهٔ خبر: 67034737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورودی یاسوج از سمت اصفهان مسدود شد

یاسوج - ایرنا - معاونی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورودی شهر یاسوج از سمت اصفهان(فرودگاه) تا اطلاع بعدی برای حفظ ایمنی تردد و سلامت شهروندان بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه چهارشنبه علی‌محمد روستا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، و علیرضا نیک‌روز مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از پل بنسجان بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بخشی از پل قدیمی به‌خاطر آبشستگی رانش یا ریزش پیدا کرده و به خود پل هیچ‌گونه آسیبی نرسیده و دارای ابنیه و سازه محکم است و برای حفظ ایمنی مسافران و رانندگان ورودی پل بنسجان (از سمت اصفهان) تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

علی محمد روستا افزود: یکی از نقاط پرترافیک و حادثه‌خیز شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ورودی شهر (پل بنسجان) است.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقطه حادثه‌خیز محور جدیدی تعریف شده است، ادامه داد: پیمانکار فعالیت خوبی در طول این چند ماه اخیر برای تکمیل این محور و اتصال خروجی شهر به سمت بلهزار و اصفهان داشته است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساعتی پیش مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل ستاد بحران از ریزش گِل کوله پُل بسنجان خبر دادند.

پیمانکار در حال خاک‌برداری برای جانمایی و احداث پایه‌های پل جدید به‌منظور تعریض پل بنسجان بود که سبب ریزش گِل کوله پل قدیمی شد.

وی افزود: در واقع باند دوم پل بنسجان در حال احداث است. پل قدیمی بنسجان بیش از ۳۰ سال احداث شده است که خاک کوله پل ریز بود و رانش خطرناک دارد.

روستا گفت: مسئولان ستاد بحران امشب تصمیم گرفتند که پُل مسدود شود و مسیر ورودی شهر یاسوج از این به بعد تا اطلاع بعدی از سمت پل مهریان است تا اطمینان کامل از پل قدیمی بنسجان حاصل شود.

وی افزود: از شهروندان و رانندگان می‌خواهیم که همکاری لازم را برای حفظ امنیت و تردد داشته باشند.

ورودی یاسوج از سمت اصفهان مسدود شد

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: از امشب ورودی شهر یاسوج (پل بنسجان) از سمت اصفهان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

شهرام مهدوی مطلق افزود: شهروندان برای ورود به شهر یاسوج از جاده کمربندی استفاده کنند. ورودی به شهر یاسوج از سمت پل بنسجان (اصفهان - فرودگاه یاسوج) به طور کامل مسدود است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: باند دوم پل بنسجان در دست احداث و طرح عمرانی فعال است.

نظر شما