شناسهٔ خبر: 67030632 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه حملات مقاومت لبنان و فلسطین به مواضع نظامی اشغالگران صهیونیست

تهران – ایرنا – عملیات مقاومت فلسطین و لبنان علیه تجاوزات رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد به نحوی که حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن سکوی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با موشک هدایت شونده خبر داد و همزمان گردان‌های عزالدین القسام با شلیک راکت ضد زره «الیاسین ۱۰۵» یک دستگاه بولدوزر نظامی D۹ اشغالگران را در مرکز نوار غزه نابود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد سکوی سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه راموت نفتالی را با یک موشک هدایت شونده هدف قرار داده است که منجر به اصابت مستقیم موشک مذکور به هدف و نابودی سکوی مذکور شد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین در عملیات دیگری، پایگاه نظامی اشغالگران موسوم به السماقه را در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف مذکور به طور مستقیم مورد اصابت تسلیحات حزب الله قرار گرفت.

در همین راستا، رسانه های صهیونیست از رهگیری یک هدف در آسمان منطقه نهاریا خبر دادند.

در مقابل، خبرگزاری رسمی لبنان تأکید کرد توپخانه رژیم اشغالگر اطراف روستای الناقوره در جنوب این کشور را هدف حمله قرار داده است.

رژیم اشغالگر، همچنین در حمله دیگری با شلیک بمب های فسفری باعث آتش سوزی در دره بین روستاهای عیترون و مارون الرأس در جنوب لبنان شد.

در جبهه غزه نیز، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با شلیک راکت ضد زره «الیاسین ۱۰۵» یک دستگاه بولدوزر نظامی D۹ اشغالگران را در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.

همزمان، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد با شلیک خمپاره سنگین به مخفیگاه نظامیان اشغالگر در خط امدادرسانی به آنها در محور نتساریم در جنوب شهر غزه حمله کرده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما