شناسهٔ خبر: 67031631 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حزب‌الله لبنان سکوی «گنبد آهنین» را منهدم کرد - اکونیوز

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به یکی از سکوهای سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی و انهدام آن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات جدیدی را علیه هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲ عصر روز چهارشنبه پنجم ماه ژوئن ۲۰۲۴ یک سکوی گنبد آهنین را در پادگان «راموت نفتالی» با موشک هدایت‌شونده هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این عملیات، به انهدام این سکوی سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین در پادگان صهیونیستی «راموت نفتالی» انجامیده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شعله‌ورشدن آتش در تپه «رامیم» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله به موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا از سمت لبنان خبر داد.

اما از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی دشتی را در حدفاصل شهرک‌های «عیترون» و «مارون الراس» در جنوب لبنان با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داده و در نتیجه این اقدام صهیونیست‌ها آتش‌سوزی‌هایی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

علاوه بر این اطراف شهرک «حلتا» و منطقه «شانوح» در اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان نیز از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله‌های آتش‌زا و با هدف ایجاد آتش‌سوزی در این مناطق، هدف قرار گرفت.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «راشیا الفخار» و منطقه «حامول» در اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

نظر شما