شناسهٔ خبر: 67035201 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو: به لبنان حمله کن

خبرگزاری ایرنا

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و از اعضای افراطی و جنگ طلب رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواست که لبنان را آماج حمله قرار دهد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

اسموتریچ از نتانیاهو خواسته که نوار امنیتی در جنوب لبنان را جایگزین «الجلیل» کند.

اسموتریچ به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به جنگ با حزب الله برو، آن‌ها را تسلیم و نابودشان کن و نوار امنیتی را از الجلیل به جنوب لبنان منتقل کن.

از سوی دیگر «بنی گانتس» رهبر حزب اتحاد؛ عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ اسبق به مقامات محلی در شمال سرزمین‌های اشغالی گفت: شرایطی که اکنون در آن به سر می‌برید، تازه اول کار است.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد مواضع نظامیان اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین " کوش " را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، در بیانیه‌ی کوتاه این گروه اعلام شد که این حمله در پاسخ به تجاوز روز گذشته رژیم اشغالگر به روستای الناقوره در جنوب لبنان صورت گرفته است.

حزب الله لبنان ساعاتی پیش نیز اعلام کرد سکوی سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه راموت نفتالی را با یک موشک هدایت شونده هدف قرار داده است که منجر به اصابت مستقیم موشک مذکور به هدف و نابودی سکوی مذکور شد.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین در عملیات دیگری، پایگاه نظامی اشغالگران موسوم به السماقه را در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف مذکور به طور مستقیم مورد اصابت تسلیحات حزب الله قرار گرفت.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیست از رهگیری یک هدف در آسمان منطقه نهاریا خبر دادند.

در مقابل، خبرگزاری رسمی لبنان تأکید کرد توپخانه رژیم اشغالگر اطراف روستای الناقوره در جنوب این کشور را هدف حمله قرار داده است.

رژیم اشغالگر، همچنین در حمله دیگری با شلیک بمب‌های فسفری باعث آتش سوزی در دره بین روستا‌های عیترون و مارون الرأس در جنوب لبنان شد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما