شناسهٔ خبر: 67012667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رونالدو دروازه‌بان بعدی النصر را مشخص کرد

کریستیانو رونالدو امیدوار است داوید دخیا، هم تیمی سابقش در منچستریونایتد، را به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ببرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: به توصیه کریستیانو رونالدو، باشگاه النصر خواهان جذب داوید دخیا شده است. این در حالی است که انتظار می‌رود داوید اوسپینا پیش از آغاز فصل آینده از این تیم جدا شود.

گفته می‌شود دخیا پس از گذراندن یک سال بدون باشگاه از زمان ترک منچستریونایتد، در حال بررسی گزینه‌های خود است. این بازیکن اسپانیایی در هفته‌های اخیر با به اشتراک گذاشتن فیلم‌هایی از تمرینات خود در شبکه‌های اجتماعی، هواداران را به بازگشت به میادین امیدوار کرده است. اما او پیش از این با وجود علاقه دیرینه باشگاه‌های ثروتمند خلیج فارس، از حضور در عربستان سعودی امتناع می‌ورزید.

دخیا علی‌رغم جدایی از یونایتد، همچنان ساکن منچستر است و بیش از یک دهه است که خانه خود را در حومه‌های مرفه جنوب شهر برپا کرده است. بخش زیادی از فیلم‌های تمرینی که او به اشتراک گذاشته است در زمین باشگاه آلترینچام انجام شده است.

دخیا حتی در سن 33 سالگی نیز به عنوان دروازه‌بان بازیکن مسنی محسوب نمی‌شود. اما او اگر می‌خواهد دوران حرفه‌اش به‌طور کامل به پایان نرسد، باید هر چه زودتر پیشنهادات را بررسی کند و تصمیم بگیرد تا بتواند برای شروع فصل 26-2025 در اوج آمادگی باشد.

نظر شما