شناسهٔ خبر: 67010596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بر مبنای اندیشه امام بود + فیلم

امیر شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، به خبرنگار جماران گفت: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بر مبنای اندیشه امام بود

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق بر مبنای اندیشه امام بود، گفت: الحمدلله آن مسیر کماکان پرنور و پرفروغ است.

امیر شهرام ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران در خصوص حال و هوای مراسم سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س)، اظهار داشت: مردم عزیز ما در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب ثابت کرده‌اند که همیشه در ناممکن‌ها، ممکن‌ها را رقم می‌زنند؛ به صحنه می‌آیند و آرمان‌هایی که خود مردم دنبالش هستند و شروع کرده‌اند را با همه وجود حمایت می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ایام حزن و اندوه است برای ما از این بابت که عزیزانی را از دست داده‌ایم، افزود: چون پایه‌ریزی این مسیر بر اساس خون شهدای عزیز ما هست، مسیر رو به تعالی است و برابر وعده قرآن دارد جلو می‌رود و حرکت می‌‎کند.

وی ادامه داد: اینکه عزیزان ما در فلسطین و غزه اینگونه ناجوانمردانه و ددمنشانه کشته می‌شوند، مانند زمانی که پیامبر اکرم(ص) به صحنه آمدند و دین اسلام را معرفی کردند، همه این خون‌ها آبیاری خواهد شد تا ما به وعده قرآنی برسیم که ان شاء الله حق بر باطل پیروز است.

امیر ایرانی در پاسخ به سؤالی در خصوص نسبت عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق با منطق اندیشه امام خمینی(س)، گفت: پایه و اساس منطق امام بر هم زدن معادلات دنیوی است و تمام اصول امام، اصول اسلام و قرآن بوده و مقام معظم رهبری هم کماکان همان مسیر را به عنوان یک حقیقت همیشه زنده ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: قطعا همه این اتفاقاتی که رخ داد بر مبنای اندیشه امام بود. برای همین فرمودند که من با قلبی آرام و خاطری آسوده مسیری که باید بروم را ادامه ‌می‌دهم؛ و الحمدلله آن مسیر کماکان پرنور و پرفروغ است.


اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما