شناسهٔ خبر: 67012337 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

سیدمحمد حسینی: امام خمینی(س) انقلابی ایجاد کرد که آثار و برکاتی در ایران و سطح جهان داشته است + فیلم

سید محمد حسینی، معاون پیشین امور مجلس رئیس جمهوری، به جماران گفت: امام خمینی(س) انقلابی ایجاد کرد که آثار و برکاتی در ایران و سطح جهان داشته است.

صاحب‌خبر -

معاون پیشین امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به اینکه امام خمینی(س) انقلابی ایجاد کرد که آثار و برکاتی در ایران و سطح جهان داشته است، گفت: امروز حتی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در دفاع و حمایت از مردم مظلوم غزه قیام کرده‌اند. به هر حال آثار و نتایج این انقلاب فراتر از مرزهای جغرافیای ایران، در جهان اسلام و میان همه آزادی‌خواهان جهان تجلی پیدا کرده است.

سید محمد حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار جماران در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: مهمترین دستاورد قیام امام، تحولی بود که در جامعه ایجاد شد؛ و یک نظام اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآنی و الهی تشکیل شد و این انقلاب آثار و برکاتی در ایران و سطح جهان داشته است.

معاون پیشین امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ما امروز شاهد بیداری در سطح جهان هستیم، تصریح کرد: یکی آرمان‌های انقلاب «حمایت از مظلومان» بود و امروز حتی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در دفاع و حمایت از مردم مظلوم غزه قیام کرده‌اند. به هر حال آثار و نتایج این انقلاب فراتر از مرزهای جغرافیای ایران، در جهان اسلام و میان همه آزادی‌خواهان جهان تجلی پیدا کرده است.

mp4
حجم ویدیو: 3.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما