شناسهٔ خبر: 67012968 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران؛

سردار غلامرضا سلیمانی: امام خمینی(س) فلسطین را مسأله اصلی جهان اسلام اعلام کرد/ رژیم اشغالگر نتوانسته هیچ گونه موفقیتی به دست بیاورد؛ این تأثیر تفکر امام راحل است

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به خبرنگار جماران گفت: مردم مظلوم غزه و رفح توانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و رژیم اشغالگر نتوانسته هیچ گونه موفقیتی به دست بیاورد؛ علی رغم همه فشارهایی که به مردم فلسطین و به خصوص مردم غزه و رفح، وارد شده؛ و این تأثیر تفکر امام راحل است.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام خمینی(س) فلسطین را مسأله اصلی جهان اسلام اعلام کرد، گفت: طوفان الاقصی یکی از نقاط عطف این مبارزه تاریخی است که مردم فلسطین با انرژی که از امام راحل و انقلاب اسلامی گرفتند و پشتیبانی‌هایی که ملت ایران انجام داد، توانستند این موفقیت بزرگ را رقم بزنند.

سردار غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص نسبت عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق با اندیشه‌های امام خمینی(س)، اظهار داشت: امام راحل و عظیم الشأن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فرمود رژیم صهیونیستی یک خطر عمده برای جهان اسلام است و همان زمان فلسطین را مسأله اصلی جهان اسلام اعلام کرد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، باز فلسطین را به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام مطرح کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این مسیر بود که مبارزات مردم فلسطین را بعد از کمپ دیوید وارد مرحله جدیدی کرد؛ ابتدا انتفاضه شروع شد و بعد مقاومت مردم شکل گرفت و جوانان فلسطینی گروه‌های جهادی تشکیل دادند، آرام آرام تقویت شدند و در واقع طوفان الاقصی یکی از نقاط عطف این مبارزه تاریخی است که مردم فلسطین با انرژی که از امام راحل و انقلاب اسلامی گرفتند و پشتیبانی‌هایی که ملت ایران انجام داد، توانستند این موفقیت بزرگ را رقم بزنند.

وی یادآور شد: مردم مظلوم غزه و رفح توانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و رژیم اشغالگر نتوانسته هیچ گونه موفقیتی به دست بیاورد؛ علی رغم همه فشارهایی که به مردم فلسطین و به خصوص مردم غزه و رفح، وارد شده؛ و این تأثیر تفکر امام راحل است.

mp4
حجم ویدیو: 6.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما