شناسهٔ خبر: 67008610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ابلاغ دستورالعمل ساعت کاری ادارات آذربایجان‌غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی دستورالعمل ساعت کاری ادارات استان را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

 

ابلاغ دستورالعمل ساعت کاری ادارات آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این ابلاغیه آمده است: احتراماً، به استناد بند ۴ مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ مورخ ۱۴۰۱.۱۲.۲۸ و مطابق بند ۲ مصوبه هیأت محترم وزیران به شماره ۲۶۷۴۳/ت ۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱.۱۲.۲۴ کلیه ادارات و اصلاحیه مصوبه تعیین ساعت کار ادارات در سه ماه گرم سال موضوع تصویب نامه شماره ۴۲۳۰۴/ت ۶۱۲۲۸ هو مورخ ۱۴۰۲.۰۳.۱۱ دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و موسسات عمومی غیردولتی مکلف هستند موارد ذیل را در دوره گرم سال (۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور) اجرا نمایند:

ساعات کاری کلیه دستگاه های ذکر شده از تاریخ ۱۴۰۳.۰۳.۱۵ لغایت ۱۴۰۳.۰۶.۱۵ از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۳ ابلاغ می گردد.

شهرداری های استان و دیگر بخش های مربوطه برای خدمات رسانی حمل و نقل عمومی، نسبت به تامین وسائط نقلیه عمومی در ساعات تعیین شده اقدام نمایند.

 برای رفاه حال کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تمامی مهدهای کودک، نیم ساعت قبل از شروع ادارات نسبت به پذیرش اقدام نمایند.

دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش گردد.

روشنایی داخل ساختمان در بازه زمانی ۱۴۰۳.۰۳.۱۵ لغایت ۱۴۰۳.۰۶.۱۵ تا حد امکان کاهش و روشنایی محوطه بیرونی در این بازه زمانی به حداقل برسد.

دستگاه های اجرایی مکلفند در ساعات اداری نسبت به کاهش مصرف انرژی ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه و همچنین ۶۰ درصد مصرف در ساعات غیراداری اقدام نمایند.

با استفاده از مولدهای اضطراری خود، در ساعات پیک تابستان (۱۲ تا ۱۸) بار مصرفی تامین گردد و با هماهنگی شرکت توزیع برق استان جهت بازدید، نصب کنتور و تامین سوخت مورد نیاز مولد اقدام شود.

شرکت توزیع برق استان ضمن نظارت بر اجرای بخشنامه به صورت دوره ای، نسبت به ارائه گزارش از وضعیت مصرف برق در استان به این معاونت اقدام نماید.

نظر شما