شناسهٔ خبر: 67005588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازگشت گزینه "عجله دارم" به تاکسی‌های اینترنتی

معاونت حقوقی ریاست جمهوری: تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند گزینه عجله دارم را برگردانند. معاونت حقوقی ریاست جمهوری: تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند گزینه عجله دارم را برگردانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ بر اساس نظریه معاون حقوقی ریاست جمهوری گزینه عجله دارم مصداق گران‌فروشی نیست و سکو‌های تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

نتیجه صورت‌جلسه در مورد حذف گزینه عجله دارم که در نهم خرداد ماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور سید امیر سیاح رسیده است نشان می‌دهد گزینه عجله دارم مصداق گران‌عروشی نیست و پلتفرم‌ها می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی اسفند ماه گزینه عجله دارم را مصداق گران‌فروشی اعلام کرد و پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.

در این صورت‌جلسه آمده است: بر اساس نظریه معاون حقوقی ریاست جمهوری سکو‌های اینترنتی گزینه عجله دارم مصداق گران‌فروشی نیست و سکو‌های تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکو‌ها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمت‌گذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور ارائه کنند.

بازگشت گزینه عجله دارم به تاکسی‌های اینترنتی
انتهای پیام/

نظر شما