شناسهٔ خبر: 66987387 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیوه فروش بلیت‌های اربعین هفته آینده اعلام می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: شیوه و نحوه فروش بلیت پرواز‌های اربعین از سوی شرکت‌های هواپیمایی هفته آینده ابلاغ می‌شود.

صاحب‌خبر -

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه  امسال هم برای پروازهای اربعین سازمان هواپیمایی برنامه ریزی لازم را انجام داده است گفت: شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای بین المللی فقط در مسیر عتبات عالیات در بازه زمانی اربعین حسینی ملزم به رعایت قوانین مربوط به نرخ مصوب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری هستند که همه ساله از طریق سازمان هواپیمایی کشوری تعیین و به ذینفعان ابلاغ می شود.

وی افزود: ضوابط بازه اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان هواپیمایی کشوری هفته آینده به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.

یازرلو تصریح کرد: همچنین در این ابلاغ مکانیزم عرضه صندلی، فروش بلیت، نرخ‌ مسیرها و سایر الزامات به شرکت‌های هواپیمایی و تمامی کانال‌های عرضه و فروش بلیت برای اجرا اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه اربعین حسینی واگذاری پروازها از طرف شرکتهای هواپیمایی به چارترکنندگان و عرضه چارتری بلیت در مسیر عتبات عالیات ممنوع است و عرضه و فروش بلیت باید از طریق کانالهای شفاف به عموم عرضه شود.

یازرلو با بیان اینکه تمامی این تصمیمات در راستای  محدود نشدن کانال‌های عرضه و فروش بلیت پروازهای اربعین اتخاذ شده‌ است  گفت: عرضه گسترده بلیت از طریق سیستم های رزرواسیون، زائران  با سهولت بیشتری به بلیت دسترسی داشته باشند و فعالیت‌های مربوط به نمایش، عرضه و فروش بلیت شفاف بوده و قابل رصد کردن باشد.

خبرنگار: محبوبه کباری

نظر شما