شناسهٔ خبر: 66977284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پایان چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

صف آرایی نمایندگان برای پاستور/ احمدی‌نژاد چهره روز شد

اقتصادنیوز: چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1403 به پایان رسید و محمود احمدی نژاد مطرح ترین چهره ای بود که امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش اقتصادنیوز، ستاد انتخابات وزارت کشور در حالیکه از دقایقی پیش کار خود را برای چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری آغاز کرده است که شنیده ها حکایت از آن دارد که امروز محمود احمدی نژاد برای ثبت نام به وزارت کشور می ورد، خبری که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

در سه روز گذشته 19 داوطلب از دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا و همچنین به صورت مستقل برای ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کردند تا تنور رقابت برای حضور در ماراتن ریاست جمهوری حسابی داغ شود.

علی لاریجانی، سعید جلیلی، عبدالناصر همتی مسعود پزشکیان، علیرضا زاکانی، وحید حقانیان، زهره الهیان، محمدرضا میرتاج الدینی، فداحسین مالکی، حبیب الله دهمرده، محمدرضا صباغیان، قدرتعلی حشمتیان، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، محمد خوش‌چهره و محمود احمدی‌بیغش و سید احمد رسولی نژاد چهره هایی بودند که امروز در انتخابات ریاست جمهوری 1403 ثبت نام کردند.

حضور وزیر دولت رئیسی در وزارت کشور

8:16 محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

حضور مردم در میدان 72 نارمک

8:10 جمعی از مردم با حضور در میدان ۷۲ نارمک از دکتر احمدی نژاد خواستند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

احمدی نژاد مردم

نظر شما