شناسهٔ خبر: 66962826 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

روزانه 60 میلیون نفر مستمع رادیو قرآن مصر هستند

محمد نور، رئیس رادیو مصر با توصیف رادیو قرآن کریم به عنوان پرمخاطب‌ترین بخش صدای مصر اعلام کرد: روزانه 60 میلیون نفر به رادیو قرآن کریم مصر گوش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، محمد نور، رئیس رادیو مصر در گفت‌وگویی که به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس رادیو مصر انجام شد، گفت: رادیو مصر از 8 شبکه رادیویی تشکیل شده و با وجود آن هر شبکه از محبوبیت خود در میان مردم برخوردار است، اما رادیو قرآن کریم مهم‌ترین شبکه رادیو قرآن مصر است. به گفته وی تعداد مخاطبان این رادیو در چند سال اخیر از 50 میلیون نفر به 60 میلیون نفر افزایش یافته است و می‌توان آن را شبکه‌ای پیشرو در میان مردم و همگام با روح زمان دانست.

وی در جریان گفت‌وگوی خود با برنامه 8 صبح، گفت: مهم‌ترین توسعه‌ای که اخیراً در رادیو قرآن کریم مصر صورت گرفته را می‌توان تحول در برنامه‌ها، توسعه زیرساخت‌های فنی و همچنین استفاده از قاریان جوان در این کشور دانست.

پیش‌تر مسئولان وزارت اوقاف مصر از پذیرش 12 قاری جوان برای تلاوت در رادیو قرآن کریم مصر برای نخستین بار از ابتدای تأسیس این رادیو خبر داده بودند.

رادیو قرآن کریم مصر از ابتدا جهت مقابله با تحریف قرآن و همچنین فراهم کردن مرجعی برای تلاوت‌های صحیح و مورد تأیید مراجع مذهبی از سوی قاریان بزرگ مصری تأسیس شد و امروزه از محبوبیت بسیاری در بیان مشتاقان و علاقه‌مندان به قرآن کریم در سراسر جهان برخوردار است.

انتهای پیام

نظر شما