شناسهٔ خبر: 65531665 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قاری جوان مصری در آرزوی اجرای رادیویی + فیلم

عمر محمد عبدالحمید البحراوی، دانشجوی سال سوم دانشکده اصول دین و برنده مقام سوم مسابقات «صوت الندی» از جمله قاریان نوظهور مصری است که آرزو دارد روزی در رادیو قرآن کریم مصر همچون اساتید برجسته این کشور اجرا کند.

صاحب‌خبر -

قاری جوان مصری در آرزوی اجرای رادیویی + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از یوم السابع، عمر محمد عبدالحمید البحراوی، قاری جوان مصری، دانشجوی سال سوم دانشکده اصول دین و برنده مقام سوم مسابقات «صوت الندی» توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است.

البحراوی به گفته خود آموختن و حفظ قرآن را از 3 سالگی آغاز کرد و در سال سوم متوسطه موفق به حفظ کل شد. پدرش حافظ کل قرآن کریم بود و به تجوید و تلاوت قرآن علاقه بسیاری داشت و پس از کشف استعداد وی او را تشویق کرد تا حفظ و تلاوت قرآن را ادامه دهد.

او قاریان مورد علاقه خود را تلاوت اساتید مصری چون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، الحصری و همچنین اساتید امروزی چون محمد فتح الله بیبرس، اسامه الهواری، شیخ محمد علی حسن و شیخ محمد یحیی الشرقاوی معرفی و تصریح کرد که اکنون در حال آموختن مقامات قرآنی است.

البحراوی همچنین از آرزوی خود برای حضور در رادیو قرآن مصر و تلاوت در این رسانه و همچنین اجرای برنامه در کشورهای مختلف نیز سخن می‌گوید.

در ادامه ویدئویی از تلاوت این قاری جوان مصری را مشاهده می‌کنید.

<div id="video-display-embed-code_3360533"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4203299/3360533?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما