شناسهٔ خبر: 66960053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد

ارسال لایحه نرخ سرویس مدرسه در پایتخت به شورای شهر/ انتشار فراخوان جذب شرکت‌های واجد شرایط

صاحب‌خبر -
ارسال لایحه نرخ سرویس مدرسه در پایتخت به شورای شهر/ انتشار فراخوان جذب شرکت‌های واجد شرایط
خبرگزاری آریا - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از ارائه لایحه نرخ سرویس مدرسه به شورای شهر تهران خبر داد.

شادی مالکی در مورد آخرین وضعیت آماده سازی سازوکار برای ثبت نام سرویس مدارس با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی نیز از اواخر ماه گذشته سازو کار ساماندهی سرویس مدرسه را آغاز کرده است گفت: در همین راستا لایحه نرخ کرایه سرویس مدرسه را تنظیم و برای بررسی و تصویب به شورای شهر تهران ارسال کردیم.
وی با بیان اینکه سعی کردیم قیمت‌های پیشنهادی در لایحه نرخ سرویس مدرسه را بگونه‌ای تعیین کنیم که هم خانواده‌ها راضی باشند و هم رانندگان، متقاضی انجام این خدمت رسانی باشند، گفت: برای سرویس مدارس عادی شهرداری یارانه‌ای به رانندگان نمی‌دهد و کل هزینه برعهده خانواده‌هاست، اما در مورد ایاب و ذهاب و سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی سرویس دهی اعتبار از سوی شهرداری تأمین و به آنها ارائه می شود.
به گفته مالکی، در مورد مدارس عادی کل قیمت باید به گونه‌ای باشد که هم برای راننده منطقی باشد و هم برای خانواده‌ها امکان پرداخت وجود داشته باشد. به همین علت از بیان عدد پیشنهادی شهرداری تهران در لایحه نرخ بهای سرویس مدرسه معذوریم تا زمانی که شورای شهر در این خصوص تصمیم گیری کند.
وی با بیان اینکه وزارت کشور نیز برای ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند اطلاع رسانی انجام داده که خانواده‌ها به این سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، اظهار کرد: طی دو هفته آینده فراخوانی برای شناسایی شرکت‌های واجد شرایط در حوزه حمل و نقل دانش آموزی که متقاضی فعالیت هستند، صورت می‌گیرد و بر اساس میزان ثبت نامی نسبت به ساماندهی شرکت‌ها اقدام می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما