شناسهٔ خبر: 67300735 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۶۸۷ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح می‌شود

تعداد ۶۸۷ پروژه بهداشتی و درمانی، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - با حضور محمد مخبر و عین‌اللهی در ستاد وزارت بهداشت و به صورت ویدئو کنفرانسی، فردا شنبه دوم تیر، ۶۸۷ پروژه بهداشتی، درمانی در سراسر کشور با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

این پروژه‌ها مجموعاً شامل ۱۷۲۹ تخت بیمارستانی و ارزش روز ۲۶۷ هزار میلیارد ریال، ۹۰ پروژه درمانی با زیربنای بالغ بر ۱۷۶ هزار مترمربع در ۹ استان کشور خواهد بود.
 
همچنین ۵۷۴ پروژه بهداشتی با زیربنای ۱۷۰ هزار متر مربع و ارزش ۸۲ هزار میلیارد ریال در ۲۹ استان و ۱۴ پروژه آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی با زیربنای بالغ بر ۵۶ هزار متر مربع و ارزش ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
 
همچنین در این مراسم ۶ تن از معاونان وزارت بهداشت در استان‌هایی که پروژه‌ها در آن‌ها افتتاح می‌شود، حضور خواهند داشت.
 
کریمی، معاون درمان برای افتتاح بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در اراک، شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی جهت افتتاح خوابگاه دخترانه ۶۰۰ نفره در کرمان، باقری‌فرد، معاون آموزشی جهت افتتاح بیمارستان خیرساز مهریز در یزد، پناهی، معاون تحقیقات و فناوری جهت افتتاح پارک علم و فناوری شهید شهریاری در زنجان و فرشیدی، جهت افتتاح آمبولانس دریایی نگین سلامت در بندرعباس حضور می‌یابند.
 
علاوه بر این، در این استان‌ها پروژه‌های دیگر بهداشتی، درمانی، آموزشی و دانشجویی با حضور معاونان وزارت بهداشت بهره‌برداری خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما