شناسهٔ خبر: 67300493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مخبر؛

شنبه ۶۸۷ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح می‌شود

حبیب احسنی پور

قرار است تعداد ۶۸۷ پروژه بهداشتی و درمانی، روز شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۳، به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در ستاد وزارت بهداشت و به صورت ویدئو کنفرانسی، روز شنبه دوم تیرماه، ۶۸۷ پروژه بهداشتی و درمانی در سراسر کشور با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع به بهره برداری می‌رسد.

این پروژه‌ها مجموعاً شامل ۱۷۲۹ تخت بیمارستانی و ارزش روز ۲۶۷ هزار میلیارد ریال، ۹۰ پروژه درمانی با زیربنای بالغ بر ۱۷۶ هزار مترمربع در ۹ استان کشور خواهد بود.

همچنین ۵۷۴ پروژه بهداشتی با زیربنای ۱۷۰ هزار متر مربع و ارزش ۸۲ هزار میلیارد ریال در ۲۹ استان و ۱۴ پروژه آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی با زیربنای بالغ بر ۵۶ هزار متر مربع و ارزش ۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین در این مراسم ۶ تن از معاونان وزارت بهداشت در استان‌هایی که پروژه‌ها در آنها افتتاح می‌شود، حضور خواهند داشت.

سعید کریمی معاون درمان برای افتتاح بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در اراک، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی جهت افتتاح خوابگاه دخترانه ۶۰۰ نفره در کرمان، ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی جهت افتتاح بیمارستان خیرساز مهریز در یزد، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری جهت افتتاح پارک علم و فناوری شهید شهریاری در زنجان و حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت جهت افتتاح آمبولانس دریایی نگین سلامت در بندرعباس حضور می‌یابند.

علاوه بر این، در این استان‌ها پروژه‌های دیگر بهداشتی، درمانی، آموزشی و دانشجویی با حضور معاونان وزارت بهداشت بهره برداری خواهند شد.

نظر شما